Онлайн-опитування стейкголдерів

Онлайн-анкети для опитування здобувачів вищої освіти, випускників КНЛУ, роботодавців і науково-педагогічних працівників
Опитування студентів щодо ефективності викладання кожної освітньої компоненти (листопад 2024)
Шановний студенте!

Будемо вдячні за Вашу готовність приділити час для участі в цьому онлайн опитуванні.

Метою нашого дослідження є оцінка ефективності викладання навчальних дисциплін на факультетах університету.

У рамках опитування ми проаналізуємо такі показники ефективності:

  • Актуальність навчальних дисциплін у контексті освітньої програми.
  • Ефективність організації аудиторної та самостійної роботи.
  • Система контролю та оцінювання результатів навчання.
  • Якість навчально-методичного та інформаційного забезпечення викладання дисциплін.
  • Якість роботи викладачів.

Ваші відповіді допоможуть нам покращити освітній процес та забезпечити високу якість навчання на вашому факультеті. 

Перейти до опитування:

 

Стейкголдери:

Зацікавлені сторони, зацікавлені фізичні і юридичні особи, що мають легітимний інтерес у діяльності організації, тобто певною мірою залежать від неї або можуть впливати на її діяльність.

Зовнішні стейкголдери:

  •  держава, яка здійснює нормативно-правове регулювання діяльності ЗВО й основне замовлення на підготовку фахівців вищої освіти через розподіл державного замовлення на підготовку кадрів;
  • регіональні органи державної влади й органи місцевого самоврядування;
  • роботодавці (великі промислові підприємства; малі та середні підприємства; організації соціальної сфери), які зацікавлені в компетентних фахівцях;
  • школярі, абітурієнти та їх батьки, які знаходяться на стадії вибору закладу вищої освіти;
  • освітні установи різних типів і видів, які розташовані в регіоні дислокації закладу вищої освіти;
  • різноманітні громадські організації та об’єднання, які безпосередньо не пов’язані із системою освіти (політичні, етнічні та інші соціальні групи, творчі спілки тощо), але які зацікавлені у соціальному партнерстві.

Внутрішні стейкголдери:

  • різні категорії осіб, що отримують освіту (здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти, аспіранти та докторанти;
  • науково-педагогічні працівники, навчально-допоміжний і адміністративно-управлінський персонал.

Опитування зовнішніх і внутрішніх стейкголдерів є необхідним інструментом забезпечення якості освіти і освітньої діяльності. Порядок організації і проведення опитування в КНЛУ регламентується “Положенням про опитування здобувачів вищої освіти ступенів бакалавр і магістр, науково-педагогічних працівників, випускників і роботодавців у Київському національному лінгвістичному університеті”.

Організація і проведення опитувань учасників освітнього процесу в КНЛУ

Опитування № 1:

Цільова аудиторія: студенти 1 курсу першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти

Коли: вересень – жовтень

Наказ ректора КНЛУ

Інформація, що аналізується:

  • чинники, що вплинули на обрання ОП;
  • мотивація до отримання вищої освіти;
  • мотивація до навчання;
  • очікування від навчання в КНЛУ;
  • ефективність профорієнтаційної роботи факультетів;
  • процес адаптації до навчання в КНЛУ;
  • труднощі та проблеми на початкових етапах навчання в КНЛУ.

Розробка інструментарію опитування: Центр психологічного консультування

 

 

Опитування № 2:

Цільова аудиторія: студенти першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти

Зміст: Ефективність викладання кожної освітньої компоненти факультетських освітніх програм

Коли: кінець кожного семестру перед початком сесії

Розпорядження декана

Інформація, що аналізується:

  • актуальність навчальних дисциплін у контексті ОП;
  • ефективність організації аудиторної, самостійної роботи;
  • ефективність організації системи контролю та оцінювання результатів навчання;
  • якість навчально-методичного та інформаційного забезпечення викладання навчальної дисципліни;
  • шляхи підвищення ефективності викладання навчальної дисципліни.

 

Опитування № 3:

Цільова аудиторія: студенти першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти

Зміст: Ефективність освітньої діяльності Університету

Коли: один раз на рік

Наказ ректора КНЛУ

Інформація, що аналізується:

  • актуальність змісту ОП, його відповідність до очікувань студентів;
  • відповідність компетентностей і отримуваних результатів навчання до очікувань студентів;
  • ефективність організації аудиторної, самостійної роботи, системи контролю й оцінювання, практичної підготовки студентів з освітньої програми;
  • якість та доступність навчально-методичного та інформаційного забезпечення освітнього процесу;
  • ефективність реалізації студентоцентричного навчання на факультеті;
  • ефективність організації освітньої, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки студентів на факультеті;
  • дотримання академічної доброчесності на факультеті;
  • дотримання вимог запобігання проявам корупції на факультеті.

Розробка інструментарію опитування: Центр психологічного консультування

Опитування № 4:

Цільова аудиторія: науково-педагогічні працівники Університету

Коли: один раз на рік

Наказ ректора КНЛУ

Інформація, що аналізується:

  • ефективність організації освітнього процесу на кафедрі, факультеті, в Університеті;
  • якість навчально-методичного та інформаційного забезпечення освітнього процесу на кафедрі, факультеті, в Університеті;
  • умови праці НПП;
  • ефективність функціонування служб Університету.

Розробка інструментарію опитування: Центр психологічного консультування

Опитування № 5:

Цільова аудиторія: випускники Університету та роботодавці

Коли: один раз на рік

Розпорядження декана

Інформація, що аналізується:

  • актуальність чинних факультетських ОП;
  • актуальність змісту факультетських ОП;
  • відповідність цілей факультетських ОП і програмних результатів навчання до тенденцій розвитку ринку праці та до спеціальностей;
  • відповідність запланованих програмних результатів навчання та компетентностей до очікувань роботодавців;
  • ефективність організації аудиторної, самостійної роботи, системи контролю й оцінювання, практичної підготовки студентів з освітньої програми;
  • якість навчально-методичного й інформаційного забезпечення освітнього процесу.