Онлайн-опитування стейкголдерів
Онлайн-анкети для опитування здобувачів вищої освіти, випускників КНЛУ, роботодавців і науково-педагогічних працівниківОпитування студентів щодо ефективності викладання кожної освітньої компоненти (листопад 2024)
Будемо вдячні за Вашу готовність приділити час для участі в цьому онлайн опитуванні.
Метою нашого дослідження є оцінка ефективності викладання навчальних дисциплін на факультетах університету.
У рамках опитування ми проаналізуємо такі показники ефективності:
- Актуальність навчальних дисциплін у контексті освітньої програми.
- Ефективність організації аудиторної та самостійної роботи.
- Система контролю та оцінювання результатів навчання.
- Якість навчально-методичного та інформаційного забезпечення викладання дисциплін.
- Якість роботи викладачів.
Ваші відповіді допоможуть нам покращити освітній процес та забезпечити високу якість навчання на вашому факультеті.
Перейти до опитування:
- Факультет германської філології і перекладу
- Факультет романської філології і перекладу
- Філологічний факультет освітніх технологій
- Факультет східної і слов’янської філології
- Факультет туризму, бізнесу і психології
Опитування зовнішніх і внутрішніх стейкголдерів є необхідним інструментом забезпечення якості освіти і освітньої діяльності. Порядок організації і проведення опитування в КНЛУ регламентується “Положенням про опитування здобувачів вищої освіти ступенів бакалавр і магістр, науково-педагогічних працівників, випускників і роботодавців у Київському національному лінгвістичному університеті”.
Організація і проведення опитувань учасників освітнього процесу в КНЛУ
Опитування № 1:
Цільова аудиторія: студенти 1 курсу першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти
Коли: вересень – жовтень
Наказ ректора КНЛУ
Інформація, що аналізується:
- чинники, що вплинули на обрання ОП;
- мотивація до отримання вищої освіти;
- мотивація до навчання;
- очікування від навчання в КНЛУ;
- ефективність профорієнтаційної роботи факультетів;
- процес адаптації до навчання в КНЛУ;
- труднощі та проблеми на початкових етапах навчання в КНЛУ.
Розробка інструментарію опитування: Центр психологічного консультування
Опитування № 2:
Цільова аудиторія: студенти першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти
Зміст: Ефективність викладання кожної освітньої компоненти факультетських освітніх програм
Коли: кінець кожного семестру перед початком сесії
Розпорядження декана
Інформація, що аналізується:
- актуальність навчальних дисциплін у контексті ОП;
- ефективність організації аудиторної, самостійної роботи;
- ефективність організації системи контролю та оцінювання результатів навчання;
- якість навчально-методичного та інформаційного забезпечення викладання навчальної дисципліни;
- шляхи підвищення ефективності викладання навчальної дисципліни.
Опитування № 3:
Цільова аудиторія: студенти першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти
Зміст: Ефективність освітньої діяльності Університету
Коли: один раз на рік
Наказ ректора КНЛУ
Інформація, що аналізується:
- актуальність змісту ОП, його відповідність до очікувань студентів;
- відповідність компетентностей і отримуваних результатів навчання до очікувань студентів;
- ефективність організації аудиторної, самостійної роботи, системи контролю й оцінювання, практичної підготовки студентів з освітньої програми;
- якість та доступність навчально-методичного та інформаційного забезпечення освітнього процесу;
- ефективність реалізації студентоцентричного навчання на факультеті;
- ефективність організації освітньої, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки студентів на факультеті;
- дотримання академічної доброчесності на факультеті;
- дотримання вимог запобігання проявам корупції на факультеті.
Розробка інструментарію опитування: Центр психологічного консультування
Опитування № 4:
Цільова аудиторія: науково-педагогічні працівники Університету
Коли: один раз на рік
Наказ ректора КНЛУ
Інформація, що аналізується:
- ефективність організації освітнього процесу на кафедрі, факультеті, в Університеті;
- якість навчально-методичного та інформаційного забезпечення освітнього процесу на кафедрі, факультеті, в Університеті;
- умови праці НПП;
- ефективність функціонування служб Університету.
Розробка інструментарію опитування: Центр психологічного консультування
Опитування № 5:
Цільова аудиторія: випускники Університету та роботодавці
Коли: один раз на рік
Розпорядження декана
Інформація, що аналізується:
- актуальність чинних факультетських ОП;
- актуальність змісту факультетських ОП;
- відповідність цілей факультетських ОП і програмних результатів навчання до тенденцій розвитку ринку праці та до спеціальностей;
- відповідність запланованих програмних результатів навчання та компетентностей до очікувань роботодавців;
- ефективність організації аудиторної, самостійної роботи, системи контролю й оцінювання, практичної підготовки студентів з освітньої програми;
- якість навчально-методичного й інформаційного забезпечення освітнього процесу.